streda, októbra 03, 2007

Stale frcim

V sobotu sme boli na svadbe Lucky Prdky....foto dam sem neskor, teraz nemam cas...som znicena fyzicky, psychicky je to ok...znicila som sa na tej svadbe. Dostala som rozkazom,z e mam robit show, tak sme s Marekom blbli snad na kazdu pesnicku...na druhy den som mala kolena ako lopty, na treti den uz len svalovicu...iba lave koleno sa tvari, ze mu to uskodilo viac, stale chodim so zaviazanym kolenom....uvidime, co na to doktor.
Tento tyzden chodim do prace, a kedze moje auto odmietlo fungovat (uz zas a asi definitivne, kym mu nekukneme do motora), uzivam si slasti MHD...vsak nic proti tomu, len rozmyslam, kto si vlastne kupuje kozmeticke vyrobky. Ti, co jazdia MHD urcite nie!!!!
Uvazujeme so sefkou, ze sa zucastnime Dni Vianoc v Inchebe...musime sa rozhodnut uz coskoro, do 15.10 to mame o nieco lacnejsie. A kedze obe sme na vsetkych uctoch v minusoch, netusim ako to zaplatime...ale zazraky sa deju, alebo niekto pozicia?!?
Takze zas pomalicky zacinam vyrabat veci a moj stol sa zapratava a zapratava....
Chcem este touto cestou blahozelat Monike k malinkej...je strasne kraaaaaasnaaaaa...dokelu, chytaju sa ma materske city na babatko...a to sa narodilo zatial len jedno...co budem robit, ked vsetky sestry porodia?

2 komentáre:

M&K povedal(a)...

ked vsetky porodime,tak ty sa budes slastne usmievat,pretoze zatial co ty si budes uzivat so synom,ktory sa vie vycikat a najest sam-my budeme v plienkovo-kojacom osiali;))a ty si budes moct uzit deti(a ked sa ti uz nebude xciet,tk nam ix zasa pixnes naspat do ruk)..................................

evas povedal(a)...

Konečne sa mi nejakým zázrakom podaril otvoriť ten komentár, takže reagujem. Dnes som mala možnosť vidieť na vlastné oči aká sa vyflusnutá. Brzdi, alebo dobre natankuj nejaký ten čajíček životabudíček. S Miškom bolo dobre, ale večer už bolo vidieť, že mu nie je dobre, teda poobede nie večer, lebo to som bola na keramike, no a prišla som trištvrte hodine po začatí a zmoknutá ako myš, ešte sme stáli v zápche pod stanicou, ale bolo to fajné, len pre mňa krátke, ledva som si začala užívať a išla som domov. Zajtra nebudeš mať problém s Miškom, keď ideš na tú burzu? Pá Mam