pondelok, októbra 08, 2007

Vsade sama choroba

Hlavne, ze sme spolu :-))))



4 komentáre:

M&K povedal(a)...

misko jaku sexi satku ma okolo krku;)))
a jaka xoroba vas suzuje???na tyx fotkax vyzerate absolutne spokojne(ste sa prave zobulili???)hlasujte pekne v nasej ankete na blogu;)))cim viac zahlasujes,tym viac ti bude jedno,ze nic nevyhras:)

M&K povedal(a)...

ty si u mna hlasovala za porod po termine???sak pockaj zajac.....

evas povedal(a)...

No nevyzerá to príliš dramaticky s tou chorobou, vyzeráte pohodovo. Hlavne na Tebe vidieť, že si sa práve zobudila /to je umenie zistiť, keď nemáš ešte okuliare a tak nežne sa dívaš/. Ja som celá vyvalená, že sa mi dal otvoriť komentár. Písala som Monike, že mám nejaké bábätkovské čapice nové /niekto nám ich zavesil na dvere asi 12 kusov/ ešte majú cenovku, sú to pre také maličké bábätká. Možno sa neozve mne, ale Tebe tak mi daj vedieť nech ich pošlem skôr ako vyrastie maličká z takej veľkosti ako mám. Ja som dnes nebola u p. Elenky a hrozne mi odľahlo, oficiálne mám sopel, čo aj trochu mám, takže som sa tomu vyšmykla. Na ten štvrtok to zatiaľ platí. Veľ sily. Bozky. Mam To som ja hlasovala po termíne a vždy tam pridám, nech má Katka radosť a hlavne rezervu v očakávaní.

CookieBaar povedal(a)...

Tak to som trapka, ze som nevedela, ze mate blog aj vy. Tak to sa tesim, ze vas uvidim. Ja som fakt nevedela, ze mate blog. Aj Sarah sa potesila a bude si to cez vikend vsetko citat. cafte a nech sa Misko uzdravi.