utorok, októbra 16, 2007

PRESTANTE!!!!!

Tak z vysledkov hlasovania som vlastne vinna za to, ze nemame dalsie dietatko ja!!!! Nestvite ma!!!! Zas je ten dobry Marek, co? A tak je to cele nase manzelstvo, marko je ten dobry a ja zla. A uz mi to teda riadne leze na nervy!!!
A som hrozne unavena a keby mi (mozno) marek trochu zacal pomahat a nemusela by som, ked pridem z roboty domov, upratovat a starat sa o domacnost len ja, tak by som mala aj trochu casu starat sa o mojho muza....
Viem, v niecom som nespravodliva, ale momentalne som unavena, tak mi je to jedno...

5 komentárov:

CookieBaar povedal(a)...

Kika na vine je vzdy muz. Spravne si pisala jeho meno s maly , ze som pismenom. ONi si od prirody zsluzia nalozit, lebo oni sa vedia setrit, ale my nie. Nie su zli, iba proste muzi. A to nie som feministka a toho svojho lubim, ale aj on vie, ze som zla iba ak som unavena.
Vies kto za to moze? Boh. Tam trba adresovat reklamacie. Ma taku zvlastnu firmu a jej tahy nie su jasne nikomu. A ja tiez nechapem. Ale ak chces ja ti icam dieta. Ak by moj muz dovolil, tak aj dam. Ja az taku radost nemam. A ak nebude v poriadku, tak sa ani nedockam.

Kika povedal(a)...

teraz je ti zle a si unavena, takze beriem tvoje reci s rezervou, ale malinku mi mozes dat, v ten tyzden, ked nechodim do roboty pokojne aj na cely den...len musis dodat mlieko....:-),misko vzdy ked vidi vase foto, oznami mi, ze aj on chce take pekne babatko...takze, aj tu apelujem,...stretnime sa, alebo si zavolajme a dohodnieme sa...ok? a som si ista, ze aj babicka by ti rada pomohla....

janwen povedal(a)...

priznam sa, ze som tiez uvazoval, ze zashlasujem /lebo ma to zacina bavit:o)/ len z tyx moznosti som si nevedel vybrat, lebo ani jedna sa mi nezdala realna. asi ten Vas denny rezim nevidim. ja som sa tiez stale vyhovaral, ze nemame pri praci cas ani na intimny zivot a zrazu Filip... takze aj ked som muz, dovolim si vyjadrit sa. mozno je to naozaj o tom, ze si poviete: /nex si to precita aj Marek/ "xceme dalsie dieta" a ideme to poriesit a budeme sa za to AJ modlit /nie aby to zostalo len pri modleni/. no a je tu aj rodina, ktora Vam moze pomoct modlitbami, ale my napr. aj priestorovo a postrazenim Miska. berte to ako pozvanku a ponuku. ved cez vikendy nemusite pracovat. wen

evas povedal(a)...

Kristínka, unavené kuriatko!
Ja Tvoja najoblúbenejšia mamička som hlasovala za to, aby ste obaja trochu poľavili v práci a ako skúsená žena, ktorú nakoniec opustil muž Vám radím, aby ste išli niekam na sobotu - nedeľu neviem totiž ako sa píše wiekend. Dohodneme sa, keď bude voľno ja postrážim Miška keď je to v mene 10 vnúčatka aj keby nebolo aj tak, len aby ste si oddýchli.Dobrý nápad, čo? Podľa mňa nezrúti sa Vám svet pre jednu noc abo dve mimo domu.
Alebo, alebo však vymyslite plán...
Pá Mam

evas povedal(a)...

Unavené naše povzbudzovadlo!
Z celého sebeckého srdca si želám, aby sa Ti podarilo opäť zvládnuť záťažové situácie, aby som počula chi chi chi z Tvojho hlásku, lebo keď si zničená, tak to počuť aj na písaní.
Ja sa hlásim ako jedna vec ktorá Ti odpadne z krku. Netelefonuj, ani nepíš mi, budem mať pocit, že som Ti darovala trochu času na oddych. Ja sa trápim, že ešte aj toto máš navyše. To teraz nepíšem že chcem vyzerať ako chuderka opustená, ale ako niekto kto ťa chce nejako obdarovať. Snaž sa ušetriť čas na oddych kde sa dá, prosím Ťa poslúchni ma. Ľúbim Ťa a myslím na Teba a samozrejme modlím sa za Teba, aby si sa dokázala opäť zhlboka nadýchnuť a bojovať ďalej. Pá Mam. Zajtra prídem za Miškom, ale potrebujem o 16,00 aby som ho mohla odovzdať u Mareka. Však vieš tá sebecká keramika.