štvrtok, septembra 27, 2007

Ja pracujem...a dieta...trpi?

Takto vyzera moj pracovny stol....farby vytiahnute...skratka pracujem. a aby Michalko nic nepokazil (lebo jeho druhe meno je Kazisvet - pokazi aj to, co nechce...skratka, v tomto je po mne:-)), snazime sa ho zabavit...a co je ucinejsie ako rozpravky. Vzhladom na to, ze na mojom pocitaci odisla graficka karta, mam ho presunuty na Marekov stol a rozpravky sa daju pozerat len so sluchatkami na usoch...vid dokumentacne foto michalka
A ma to aj vyhodu, ze je s tmi sluchatkami priputany a nesmie behat...aspon ked je chory, tak si nenamaha dychacie cesty...no aspon nieco....

Ked som isla minuly tyzden hrat divadielko do MC do Rusoviec, narychlo som si rano vyrabala kralovsku korunu...samozrejme, Miachalka veeelmi fascinovala a tak taticko dostal bojovu ulohu - vytvorit miskovi korunu...no nie je v nej zlaty?


...a tu je v akcii jasenia sa a skakania











Ked tak na nho hladim, je to princatko jak vysite...i ked on sa so mnou hada, ze "on neni plinc, ale plincezna" Co uz, snad raz svoju identitu najde:-)))))








Žiadne komentáre: