štvrtok, októbra 11, 2007

Hrali sme v Rusovciach

Dnes sme mali babkove predstavenie v MC Kukulienka v Rusovciach....pisem my, pretoze moje strajkujuce auto stale nejde, tak taticko musel robit sofer, aupairku i fotografa v jednom. Konecne mozem ukazat teda fotky z predstavenia O spinavej utierke.

Takto to vyzeralo pred zaciatko....pripravena scena....


Dnes bolo viac deti ako minule, co som prekvapena, lebo niekdey sa divadlo nevydari a to bol prave ten minuly raz (dnes zas vyslo perfektne:-))


Niektora z prvych scen, ked maly Janko vysvetluje babicke Ruzenke, žesa s nou neda nahanat.....


Tu sa predstavuje Ignac (nervy, kam ja chodim na tie mena.....), aky je krasne spinavy....to sa detom ratalo..fuuuj



Ignac sa rozhodol konecne sa dat vyprat, aby sa pacil Angelike, novej utierke. Deti zapli pracku a ja periem....musela som prat a hrkotat asi dve minuty...velmi sa to detom pacilo:-). Vsimnite si ten sustredeny vyraz na mojej tvari...ako hrkotala pracka, tak som hrkotala i ja. Super vyslo, ze ked som otvorila pracku, babky sa premioesali, spinaveho ignaca nebolo vidno a hned na vrchu bol ten cisty....skratka, ked sa dari, tak sa dari (co plati aj v opacnom pripade)...



Angelika zmeni svoje spravanie k Ignacovi o 180 stupnov a ako pred tym odpadavala, z toho ako smrdel a bol spinavy, teraz ho baba jedna hned bali na spolocne utieranie poharikov...skratka, romantika....

Na zaver sa decka pohrali s babkami, mamicy pokukali ako su vyrobene....tak dufam, ze sa budu hravat aj doma.
Mimochodom, len tri deti nesledovali predstavenie, z toho jedno babatko, druhe asi jednorocne a tretie? Jasne, ze moj syn!!!!!

2 komentáre:

evas povedal(a)...

GRATULUJEM! ale nieto sa čo čudovať, že to dobre dopadlo, veď Ty si táááááka šikovná.
Minule boli na vine deti jasnačka.
Škoda, že ja som tak málo výkonná ja mám toľko nápadov na bábky a furt iba upratujem a nemôžem tvorivo pracovať. Už by som tak strašne rada dorobila tú spálňu a balkón, nech môžem v pokoji niečo vyrábať, lebo ináč mám výčitky, že neupratujem. Čo keď príde tuhá zima a ocino sa rozhodne, že pride na zimný spánok sem /Boh ma ochráň/, ale samozrejme stále musím s tým počítať. Včera som ho videla na Patrónke na zástavke vyzerá, že naberá tuk na zimu, aby tam nezmrzol. Celkom vvyzeral dobre, asi má nejaký motív. Pekný zbytok dňa Mam

M&K povedal(a)...

hmmmmm,nevedela som,ze si uz zaviedla aj internetove babkove divadlo;))ale kludne len tak dalej-este to zacni aj natacat a potom to daj na blog(to by bolo najsamlepsie)aspon budem moct Mii pustat tvoje rozpravkove divadielka....to by bolo celkom fajn..a blog to zvladne prehravat,tak zacni;)