sobota, októbra 06, 2007

Vcera a dnes

Vcera som mala dooooost zly den. Som strasne unavena, viem, ze som si nabrala toho dost, ale neviem co mam vypustit....vlastne ani nechcem nic vypustit. Ale nie som sama unavena, moja maminka mi poslala cez icq cca takyto text ahoj kika vtl ak na brz boo nco Kedze nie som programator, potrebovala som opravny text " vratila si sa uz, ako na burze, bolo nieco?" Asi je tiez na tom zle....A kedze zas ma chyta unava, koncim...este nieco, michalko ma anginu a prvu noc (zo stvrtka na piatok som toho moc nenaspala (mozno preto v piatok vecer total kolaps) No dohodla som sa s Marenkom, ze teda noc na sobotu "obsluhuje" miska on. Ja som bola taka tvrda, ze si nic nepamatam z inkriminovanej noci - a to som vraj isla do kuchyne pre plysoveho kokana (!)
A tak idem pracovat......chrrrrrr


DOKUMENTACNE FOTO
Nemam ziadne aktualne foto, tak prikladam nejake z augusta - to len aby bolo jasne to lahke oblecenie

Michalkovi sme namontovali do izbicky cd prehravac, tak pocuva rozpravky jak besny...a cita si....

Zodpovedny tatinko si cita s miskom pred spanim...to musi byt....
Samostatne sprchovanie sa...rozmyslam, kolko vody islo do bruska a kolko do vane :-)

Tava pluje lepsie ako michalko. Alebo naopak?
Toto je dost neprijemne foto, tahanie soplikov z nosteka pomocou odsavacky...michalko to zvladne aj sam.

Žiadne komentáre: