nedeľa, októbra 28, 2007

Zmeny

Ziadne novinky nemame, alebo si uz nepamatam....neviem....som ostrihana....uvediem nejake povodne fotky...keby ste chceli vediet, preco na nich vyzeram dobre, to ma fotil misko (to su tie dve, kde nie som "kompletna", ale vlasy vidiet...)





A teraz vyzeram takto nejako...asi z toho moc nevidiet, no uz to viete, tak som splnila svoju povinnost...:-)))



2 komentáre:

evas povedal(a)...

Pre pána Jána, tam si holá?
Už aj Ty Brutus?
Dnes bolo úžasne s Miškom.
Keby si ho videla ako s plnou vážnosťou vypravoval vedľa výpravcu naozajstného vlaky, ako mával kým celý vlak neodišiel.
Ja som z neho unesená a celé nádražie je iba naše. Len tam veľmi fúka. Asi tam musel prechladnúť. Dnes sme boli iba na dvoch výpravách. Teda vypravili sme iba dva vlaky. Bol veľmi dobrý, poslušný.
A predstav si, že v autobuse s nami v 92 už druhý raz letela určite tá istá osa. Pomaly sa už prestáva báť, už iba trošku.
Bol milený. Pá Bab

Kika povedal(a)...

nervy, Ceasar, to mam okolo seba uterak, len ho nevidno...vsak uz aj za to ako vysli fotky takto sa hanbim, nie aby som tam ukazovala aj nieco ine...len som uz bola unavena, tak som dala aspon to co som nafotila...