utorok, novembra 20, 2007

Ku nam uz prisiel Mikulas!!!

Zavidte a verte tomu. My sme taki dobry, ze ku nam uz prisiel Mikulas!!!! Misko sa ho vobec nebal, a zacal hovorit aj basnicku...len mu Mikulas nerozumel.



1 komentár:

evas povedal(a)...

To čo sú tie dve farebné verzie Mikuláša? červený a orange. Tuším by Vám mal priniesť trochu viac času, lebo to slovo dobrý je len tak odfláknuté,
Ale vyzerá to veľmi efektne, ste šikulky vyrábateľky.
Ja viem tiež básničku

Mikuláško, mám ťa rada
páči sa mi Tvoja brada

Fúzy tiež sú také šik,
nepozná ťa v maske nik.

Si ty vôbec taký pravý?
Že si žil sa iba vraví?

Otázka vo vzduchu visí
povedz teda vlastne čí si?

To je napísané rýchlosťou môjho písania na počítači, takže preto taká úroveň. Uvedomila som si, že môžem celkom dobre písať text aj v rýmoch, ide mi to rovnako a ani toľko preklepov nemám, pretože sa viac sústredím.
No nie som dobrá?