štvrtok, novembra 08, 2007

Happy...ale ustata

Idem uz svoje pocity davat do opacneho poradia...dnes sme opat s Jankou K. robili na mikulasovi a tak ako minule sme skoncili zufale, dnes sme si zufali iba z toho, ze chudata deti uz mali asi hodinu spat:-)
Napodiv, nesny den nezacal pozitivne...rano, este kym sme isli ranajkovat(v case mojej povinnej polhodinku medzi uzitim lieku a ranajkami) som letele autom do zdravotnickych potrieb kupit gazu a vatu...na co to, o tom neskor. Po ranajkach som vybuchla, pretoze ten neskutocny bordel v byte bol povacsine moj...nelogicke? Nastvala som, bo od vcera popoludnia som sa nezastav ila a to len kvoli nakupu (pre celu rodinu), varenie(pre celu rodinu) umyvania riadu, upratovania po miskovi (co je, mimochodom, aj marekov syn, keby ste nevedeli)....cize nemala som cas upratat scenu a babky po vcerajsom predstaveni v malinove (dopadlo super) a moj stol...ten uz ani nevidno. Ked marko odisiel do roboty, ja, este nahnevana, som zacala upratovat...tak okolo 10.15 som si zrazu uvedomila, ze som mala byt na 9.00 na Grosslingovej u notarky(a dost to surilo, vybavit to)....nastastie, mala volny termin este o jedenastej...obliect miska, odvolat janku k., nech pride az na dvanastu...do mesta, z mesta...super...
Viac nebudem rozpisovat, ale potom sa to zvrtlo a zacalo sa darit...hoci sme nezacali nacas, az okolo pol druhej, celkom sme dnes zvladli dost..a najma, nase deticky bolo o dooooost lepsie ako minule. Jasne, ze boli nejake vreskoty, kriky...ale dalo sa. Janka K. odisla o cca siedmej, chudatko, mala asi zaspinkala v aute...A misko do vane, napapat a spat..marko ho teraz uspava...ked sa vrati, poprosim ho, nech mobilom odfoti, co sme dnes urobili...neda sa to opisat, treba vidiet..

1 komentár:

evas povedal(a)...

Pre môj počítač sú fotografie mobilom najjasnejšie, takže boli výborné.
Čo sa týka tej Mikulášskej masky, tak som zvedavá čo dýchanie .
Možno budú mať deti zážitok vyvaleného Mikuláša. Nestálo by za to zistiť, kde je to Mikulášske oblečenie, či na chate a v čom, teda kde, či ho už vrátili. Mala by to vedieť Monika, ak jej pamäť tak ďaleko siaha.
Mne by sa žiadali na tom čertovi nejaké uši, abo vlasy na mieste kde sú uši, pripadá mi ako orgán., ale je fakt, že som ho ešte nevidela naživo dokončeného.
Dobre sa kritizuje, keď do toho nič nemusíš investovať, čo?
Zdá sa, že ste spravili kus práce, je to fajn takto tvoriť...
Dozvedela som sa, že v piatok prídeš, tak porozprávame, čauko Mam