pondelok, novembra 12, 2007

Dakujem

Kedze stale niet fotaka...(dufam, ze ako uroky dostaneme furu fotiek malej miusky)...moje blogy su spovedami o mojej unave, radosti, tvoreni...atd. A tak ako chodim po svete a pocuvam o inych manzeloch, tak moje velikanske dakujem patri Bohu, ze mi dal Mareka ( a vobec...myslim, ze vsetky sestry sme vyhrali super chlapov...alebo to my sme si ich super vybrali???). A ked budem mat nejaky nervak na marka, tak mi hned strcte toto pod no...at sklidnim hormon...
A este strasne moc dakujem za mamicku, bez nej by som bola uplne stratena...dakujem mamulka, ze mi tak pomahas...ze ides nad sily v case, ked uz by si mala dostavat odo mna splatky....lubim ta. A dakujem, ze mam super sestry...i ked je to obcas tazke, mat tri sestry, kazda osobnost a kazda kocka..to akoze s makcenom..(hm, a aj super kockosa brata...to akoze bez makcena). Strasne Vas mam rada!!!

Mimochodom, mam pred menzesom, takze preto tie citove vylevy!!!!

2 komentáre:

evas povedal(a)...

Veľmi plačem po prečítaní Tvojho blogu, hlavne preto, že som Ti poslala mail, ktorý sa Ti možno ani nebude páčiť. Ale Boh nám obom ukazuje, že treba spraviť zmenu.
Vy máte svoj život, máte mať svojich priateľov, svoj čas a nie byť zviazaní, že dnes som ešte netelefonovala mamine, musím jej zavolať.
Ja som tu samozrejme kedykoľvek pre Vás a nehovorím, že sa neozvem aj ja, ale nechcem, aby som bola kameň na Vašom krku.
Kedykoľvek kedy budete niečo potrebovať som tu pre Vás podľa svojich možností a tiež očakávam pomoc, keď si nebudem v niečom vedieť poradiť.
Potom snáď nebudú vznikať medzi nami zbytočné konflikty a budeme si vedieť vychutnať čas ktorý budeme spolu.
Dúfam, že to pochopíte správne.
Pre mňa môj život ste Vy, vaše problémy, Vaše radosti, ale nemôžem sa toho už zúčastňovať aktívne, aby som neprišla o Vaše srdce.
Moje modlitby budú s Vami každú minútku.
Nechcem, aby ste ma ľúbili a boli vďační za to, že pre Vás niečo robím, túžim, aby ste mali úcu ku mne preto, že som to ja.
Aby ste jednoducho odpovedali na moju lásku k Vám.
Aj Boh chce iba odpoveď na svoju lásku.
Bozky Mam

evas povedal(a)...

Kristínka!
Dnes budem u katky, tak sa už nedostanem k počítaču a mail mi blbne chcem Ti dať objednávku na AVO, potvrď mi potom, či si ju zaregistrovala.
Šufliarska
make up 23879 á229,-
rúž24919 159,-
lak24778 1,-
make up 01362 199,-
balzam na pery 31120 á69,-
tel. mlieko 21626 109,-

ešte 2 ženy si požičali katalógy, tak neviem, či si aj objednajú, potom pošlem.
Bozkávam Ťa Mam.