utorok, novembra 06, 2007

BEZ FOTO

Nemam fotak, (katka uz porod:-)), tak je to len zas a znova o tom aka som strasne unavena...dokonca som uz tak unavena, ze vcera som zalomila o pol siedmej pri uspavani miska (aj ten bol unaveny - cez den nespal) a okrem dvojhodinovej prestavky od pol deviatej do pol jedenaste som spala az do rana do siedmej...a tak som unavena, ze momentalne uz nemam ani radost z toho chystania mikulasskeho divadla...
Asi moze za to dnesny den, cely den sme s Jankou K. robili a nase deti sa rozhodli vyskusat, kam siaha nasa hranica zosalenia sa...boli od nej uz asi len 0,5 cm...Chudatka, priznavam, asi sa nudili a snazili sa na seba upozornit, ale bol to des....chvilu sa hrali, potom sa nahanali, udreli sa, plakali, zas sa chichotali, jacali, valali sa, buchli sa, plakali, chceli jest, jasili sa, buchli sa, plakali, chceli cikat, hrali sa, jacali, nahanali sa, buchli sa, plakali...nervy, zazrak, ze sme aj nieco urobili...ale mame uz len mesiac a zatial jedno iste a jedno neiste predstavenie...A asi bolo aj to dnesne pocasie vcelku zaujimave...vecer tu bol pan nam prepoistit byt, bol tu asi hodinu a pol, odisiel pred chvilou, hned isiel misko do postele...ja som strasne unavena, ale to som uz asi pisala...a zajtra hram v malinove, musim este zistit ako sa tam dostanem a skontrolovat scenu, ci je vsetko ok...nastastie som naposledy hrala toto predstavenie, tak aspon viem o co tam ide...dobru noc. (nervyyyyy)

1 komentár:

M&K povedal(a)...

ja som pevne rozhodnuta,ze porodim dneska;))takze zajtra budete uz mat fotak dom :-D
a ak neporodim dneska,tak sa strelim do hlavy,bo to,co misko robi vonku(myslim,nahananie a tak)tak mia robi v mojom bruxu...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o
drz sa a skus nejaku pauzu,bo ta klepne pepka