štvrtok, novembra 08, 2007

FOTO...

Toto neidentifikovatelne nieco je zaciatok mikulasskej "paruky"



Toto druhe neidentifikovatelne nieco som ja v tej "paruke" Budeme to este zosivat a tvarovat obocie a fuzy, budem mat tu ciapku biskupsku (pomoooc, ako sa to vola?) a sem tam prisijeme chemlonik...Asi sa v tom uvarim, ale co neurobim pre prachy, ze?




A skoda ze nevysla fotka (je to fotene mobilom) , ale takto vyzera nasa scena...len je asi tisickrat krajsia....


A moj certisko ma uz aj chvost!!!!


A to sme MY!!!(mam tam pripeceny usmev...ale vsak ste si uz zvykli...no neee?)

1 komentár:

evas povedal(a)...

Ja som Ti tam už písala komentár a nie je tam.
Musím zareagovať na poznámku, že máš pripečený úsmev, tak to je klamstvo od bezúšatého diabla, lebo úsmev máš práve roztomilý.
Včera počas toho Katkinho pôrodu si zase hviezdila. Teba je všade plno, keď je nejaká akcia. To je dar od Boha, ako to vieš vždy roztočiť. Ti ďakujem, že si bola taká nekonečne kladná. Bolo mi s Tebou veľmi fajn.
Zajtra by som sa rada zastavila pred tým ako prídem k Tebe v Lidli u Vás v Petržalke. Chcela by som vianočnú hviezdu za 59. To je moja srdcovka kúpiť si ju ďaleko pred Vianocami a potom bojovať o jej prežitie. Ale ešte môže všeličo do toho prísť, to mám iba v pláne a chcela by som si Miška vziať do Lamača, keby bol sneh spravíme snehuliaka, alebo ho aspom pogulujem. No však do zajtra z toho môže byť akurát brečka. Vyčkám času jak hus klasu. Dovi zajtra. Musím dožiť bo je dôchodok a sluší sa poplatiť dlžoby. Pá Mam