štvrtok, januára 31, 2008

U Janky

Takze, my sme prezieravo vzali so sebou fotak a ten prezieravo ostal v taske a vratil sa domov bez pouzitia. Ja nie tak...to, co som robila popisovat nemusim, vsetci ste boli svedkami a ja sa vam dodatocne ospravedlnujem ak som vam v mojom blazneni nejak ublizila...nechcela som! Musim povedat, ze som sa psychicky zrelaxovala ako...neviem, ako dva tyzdne,...no dobre, prehanam, takych 5 dni dovolenky...velmi dobre mi to padlo...podotykam...psychicky. Telo...no, vazim kolko vazim (i ked po vikende zas vazim o nieco menej, pan boh zaplat) a nech som akokolvek pohybliva, mam svoje kila i roky a tak bilancujem: lave koleno v trvalom objati obvazov, herpes na puse a hlasivky v kybli...i ked odtial obcas vyjdu, chvilu sa mi pomechria v hrdle a zas mi daju vale. Pre mna nastatie, dnes, ked som hrala predstavenie o lopte, boli hlasivky na mna zvedave a isli so mnou...neviem ako by to inak dopadlo....takto to dopadlo dobre...ani som si nepomylila pesnicku a vzala som si vase rady ohladom hrania k srdcu...takze ok.
A tak vam dakujem, ze som mala moznost sa tak vysaliet...pol roka sa budem davat do kopy, ale potom si to mozeme zopakovat.hahaha

Žiadne komentáre: