streda, januára 02, 2008

Dali sme vam dary....

Prieletela hviezda (tot vo vyrobe v nebeskej dielni...)


k babicke (uz devat nasobnej)


...a priniesla jej dar....


ktory jej pomohli otvorit jej vnucata...este, ze ich ma tolko, ktovie, ci by to sama zvladla, ze ano?
Babickina replika, v tejto chvili bola...opatrne, este mozeme ten papier pouzit aj na buduce sviatky...ale deti ju prevalcovali a papier rozorvali....

Neverila vlastnym ociam, ale bolo to tak...dostala fotak a teraz musi fotit, fotit a fotit....


A tu nam hlavna akterka trochu zapozovala akoze dojatie...vyslo to? Tu blbu fotku neuverejnujem, ale je k nahliadnutiu...cheche.



LUBIME TA, MAMINKA, VSETKY DETI, AKO NAS LEN MAS...

1 komentár:

evas povedal(a)...

Musím sa ohradiť, nič som nehrala ani nepózovala. Dojatie bolo ozajstné, akurát nemôžem za to, že pri tom vyzerám blbo.Kdesi na vyučovaní som počula, že som stvorená na boží obraz, takže čo s tým narobím, keď môj Boh si myslí, že musím vyzerať pri dojatí takto. Ale vraj ma stvoril nádherne a dokonalo, tak sa tým až tak veľmi netrápim. /Je mi jasné, že to ako vyzerám majú na svedomí moji hriešni predkovia a moja vlastná hriešnosť, lebo ako malinká som bola roztomilá a to som už bola obťažená dedičným hriechom.
Ale ešte raz za všetko véééľmi ďakujem aj za krásnu hviezdu jasnú.
No a už fotím a fotím, až som zlikvidovala nabíjacie baterky, ale to pre mňa nie je prekážka.
Pá Mam