streda, januára 02, 2008

Katka na navsteve

Dna 17.12. nas navstivili Katka a Miki a ich pokladik, ktory dostal hlad...tak Katka krmila...pre pohorsujucich sa mam odkaz: nedala som tam tu naj...fotku, ktoru fotil Michalko a odfotil naozaj detailne...ako on zvykne:-)


Miki bol bud unaveny alebo uz nechapal o com kecame???

A aj ja som si uzila trosku babtkovskej pritulnosti...len misko chel byt napomocny...

1 komentár:

evas povedal(a)...

Hurá, hurá, nový blog. Si ma potešila. Aj ja Ťa potom poteším. /keď nebudem písať také litánia ako doteraz - o čom pochybujem/. Ja si myslím, že ten digitálny fotoaparát bol pre mňa vymyslený práve z týchto dôvodov. Nech si už zavriem písacie črevo. Ale keď mňa to tak baví. A nikto mi nepíše komentáre...
Alenka mi ponúkla, miesto v redakčnej rade Miriam. Náramne mi to pošteklilo sebavedomie i keď neviem, či by som stačila s dychom. Ale to som chcela robiť ešte na základnej škole. Chcela som byť vraj novinárka, ale nemám toľko správnej drzosti, ale píšem náramne rada. Keď budete zlé, tak Vám budem posielať aj moje básničky.
No čo spravím, keď som šikovná.