pondelok, januára 07, 2008

Misko ma rad spagety

Mnam, pustim sa do toho!




trosku malinovky....
A je to tu! Brucho plne, hlava vesela!!!!!




Ale asi som to trochu prehnal...uz sa neviem ovladat!!!

2 komentáre:

evas povedal(a)...

Tento seriál o Miškovi je roztomuilý.
Potešila si ma /ako obyčajne/ cmuk Mam

M&K povedal(a)...

ty,pocuj,priznaj sa!!aku drogusi mu dala do toho jedla,na tej poslednej foto vyzera,jak ukazka o detox drogovyx dilerov;)))ALE NEEE,JE TAM ZLATUNKY A UZ JE HROZNE VELIKYYYY az sa mi nexce verit,ze nedavno bol este krúec a nakladal do plienok:))inak my sa mame fajn,miuska ma ekzem a musime ku koznej,bo keby sa to neliecilo,tak z toho bude psorioza:(((
strasne ju to stipe a svrbi a stale je uplakana(poxopiteolne)ja uz som z toho troxu na psycho,ze jej neviem pomoct,no a miki ako vzdy xodi do roboty..bradavky mam na sracku(s prepacenim za vyraz),bo miusa xce byt furt na cecku,ale ja sa nedam-stale jej davam kazde dve hodky,ale ked sa k nim dostane,tak mni ide urvat bradavku a vzdy mi ju zlikviduje.....ale inak sa mame fajn(az na to,ze miki isiel teraz s miou von,aby som si mohla pospat a niekto pod nami vrta priklepkou!!!)