štvrtok, decembra 25, 2008

Vianoce

Tohtorocne Vianoce sa niesli v znameni chorob....aj mojej, ale najma Miskovych horuciek....fakt som bola na nervy. Pocuvat ho ako bluzni o vlkoch a mackach, ktore ho chcu zozrat a horiacej garazi u nas v spalni, nebolo nic moc, zvlast ked sme tu horucku nevedeli stiahnut pod 40 stupnov. Ale akonahle mu teploty klesli uz to bol nas Michalko, ktori skakal a behal...:-)
Ale jest nechcel....preto na Stedru veceru spapal dva hryzy oplatky kusok maska a tri hryzy rohlika...
No, ako sme dnes s Brukam skonstatovali, Vianoce s dietatkom su plne o niecom inom...proste to hranie sa na Vianoce je super. A Misko bol uplne namotany na vianocnu atmosferu. Ked som prisla so svieckou, valil oci, bol ticho, potom sme sa chytili za ruky a pomodlili a furt len valil oci a bolo vidiet aky je nadsene vyhukany,....ale pri veceri stale rozmyslal, kedy uz pride Jezisko a za zvoni...a stale sa mu zdalo, ze on uz ten zvoncek pocul....


A ked Jezisko zazvonil, cakal nas uz vysvieteny stromcek...

...a samozrejme darceky. Misko rozbaloval, rozbaloval....


rozbaloval......




...ale sa i tesil z darcekov.


A ocinko nasiel radost v stavani drahy a konecnom rozbalovani darcekov....

A ja z darceka od Miska a ocka....


A hlavne z toho, ze su Vianoce....Takze vsetkym prajem pozehnane sviatky!

1 komentár:

evas povedal(a)...

Vynikajúce foto, dobré informácie, rada som si prečítala a pozrela.