nedeľa, decembra 28, 2008

Sviatky

Dnes bez foto, len sa chcem vykecat :-)
Prve sviatky v stihlejsej verzii....vaham, co mam si mysliet, ci to je lepsie alebo horsie...urcite sa viac kontrolujem, ale tym, ze viem, ze nesmiem, tak mam zas pocit, ze viac zlyhavam...co ma aj stve, ale zas pribrat nechcem, uz ma desi len to, ze som pribrala 3kg...
Ale dnes som cvicila...snad som aj na dobrej ceste...

Co sa tyka sviatkov ako Bozieho narodenia....asi nula bodov...aspon v mojom vnutornom prezivani. Mam pocit, ze som tak velmi chcela dosiahnut, aby Michalko pochopil, o com su Vianoce, ze ja som ich zabudla slavit. Plus tie horucky...ale paradoxne sa citim, akoby ma Boh stale objimal a hladkal a vravel, ze takyto cas prejde a zas budeme spolu len my dvaja. A z toho mam v srdci pohodu a pokoj. Tak dufam, ze to nie je len nejaky diablov ofajc.

S Marenkom som sa nestihla nijak specialne pohadat (co neznamena, ze sme sa nehadali...len chcem zdoraznit, ze sviatky mi tentokrat nenavodili pocit, ze chvalabohu uz pojde Marek do prace. Praveze mam pocit, ze preleteli a uz ide do prace) Ale zas, kazdy si riesime svoje problemy (ja moj boj so zradlom, on preinstaluvava PC), tak sme sa asi ani nestretli v nejakej druznej debate. Planujem si spravit niektory den tak, ze pojdeme len my dvaja na rande...ale aspon trojhodinove...hodinu budeme rozpravat o domacnosti, miskovi...a potom to pojde uz aj konecne o niecom inom :-) Neviem, asi to spravim tak, ze ho poziadam, nech si vezme pol dna dovolenky a ked bude Michalko v skolke...ano, to by slo...

Na sviatky som si naplanovala fuuuru veci, co spravim. Zatial som nespravila ani jedinu...hanba....no, uvidime, ako to bude tento tyzden, ked budeme s miskom uz sami doma...

A tesim sa na chlapskeho silvestra...mame nakupene rakety a podobne nezmysly, hodlame nechat michalka hore do polnoci a potom si chlapci uziju :-))) Ja budem cely cas na kolenach sa modlit, aby sa vratili s rovnakym poctom prstov, ruk noh, pipikov i hlav s akymi isli strielat...nervy, ale obaja sa na to tesia ako kone