utorok, decembra 16, 2008

Miskova besiedka

Misko mal dnes besiedku!!!! Povodne hrozilo, ze nebud vystupovat, kedze vcera ked som mu chystala oblecenie a vysvetlovala na co to je, tak spustil plac, ze on nechce ziadnu besiedkuuuu a ze nechce vystupovaaaaat....tak som sa zmierovala s tym, ze proste nebude nic robit a pride si ku mne sadnut...tak sme sa dohodli aj s pani ucitelkou....
.Mimochodom, dost blba foto, p. ucitelka je dost razna zena...

Ale ake prekvapenie, ked misko krasne napochodoval s ostatnymi detmi,



tancoval



hovoril, spieval,

K tej fotke so zajacikom...nevedeli sa chlapci dohodnut, ktory ma hovorit basnicku o zaajcikovi..tak ich p. uc. vybrala oboch...nakoniec pri hovoreni to nevedel poriadne ani jeden:-)


Tu mali dievcatka tanec a chlapci mali pokojne stat vzadu...tak misko "pokojne" stal :-)))))



...fakt je to smiesne, aj ked neurobil nic vynimocne (akoze ziadne solo, a pod) bola som strasne hrda, ze vobec vystupil....


Ta skolka, to je fakt skvelaaaa vec....


1 komentár:

evas povedal(a)...

Aj ja som patrične hrdá, že sa zapojil. Vyzeral, že si to celkom užíval.
Veď vieš ako to je, prví budú poslední a poslední prví.
Kariera sa rozbieha vždy nenápadne!
Blahoželám ku nádhernému a šikovnému synčekovi.