streda, decembra 12, 2007

SPOMIENKA NA MIKULASA

Dlho trva, kym si stiahnem fotky z fotaku...ale zu su tu. Takze, boli sme v Lamci na Mikulasovi...pre Miska to bol zazitok....ked som mu povedala, ze sa ideme pozriet za Mikulasom, spytal sa "Ty budes Mikulas, mamicka?" Na vysvetlenie, Michalko bol pritomny vsetkych ansich skusok babkoveho predstavenia, kde sa maskujem za Mikulasa...takze, ked som mu povedala, ze nie, ze to ideme za naozajstnym...tak, ked ho uvidel, nemal dovod neverit




Bolo tam deti...teda ako hadov, ani som nevedela,z e v Lamaci je tolko deti...ci prisli aj ostatni ako my, cezpolni?



Nejake deti hovorili basnicky ci spievali pesnicky a Michalko sa tiez chcel prezentovat...kedze nic neovlada (moja vina, moja vina...), tak som mu navrhla, aby aspon povedal slava otcu - to uz vie cele...kym sa vsak dostal na rad, v hlavke sa to pomiesalo a nakoniec len povedal " v mene Otca i Syna i Ducha Svateho" . A uz sa len vytesoval z balicka.



Žiadne komentáre: