pondelok, decembra 10, 2007

DNES


Michalkovi dnes rano teplota zazracne ustupila...myslela som,z e sme ju "uhasili" cajom...no cez den stupala az dosiahla 38,6...ale zas vecer pred spanim to bolo 37,9... a to bez nejakeho panadolu...skratka samo...nechapem...ked sa ho spytam, ci ho boli hrdielko, povie, ze nie...
takze fakt neviem, ci mam alebo nemam ist zajtra k doktorke...neviem...
My s Markom sme odzbrojovali nasu novu pracovnu od veci predosleho majitela, ktore nam zanechal...pri triedeni vznikla este dobra kopa toho co chcu rodicia...a tak teraz muime cakat, kym nebudu mat cestu do blavy a naladu, aby to vzali.
A propos, to viete, ze Matus si vsetko prestahoval do Trnavy? A ze teraz byva u nejakeho kamarata a frajerky, lebo on si rekonstruuje byt a my sme ho vyhodili? A ze sa nerozlucil pri odchode? To, ze so mnou nie, to je myslim jasne, ale ze ani svojmu bratovi nepodakoval, ze tu mohol byvat....
a etraz naspat...ja som sa pustila do kuchyne, vybrala som este matusove veci zo spajze a nejake hrnce a pribor......no, ale nie o tom....len ako sa mi pomeni priestor, tak som poprehadzovala veci v kuchyni priblizne tak, ako nam to bude najlepsie vyhovovat..a odmontovali sme tu skrinku hned pri dverach , vsak vies mami ktoru,z e?
a uz som unavena

1 komentár:

evas povedal(a)...

Ty sa máš, idú Vianoce, advent vrcholí a Matúš Ti vyrobil idálnu situáciu na odpustenie.
Ale nepaprč sa, ja mám takých kilometrový rad na čele s otcom a pod. Môžem sa vybúriť koľko sa mi žiada a odpúšťať a odpúšťať, horšie je, že aj ja potrebujem odpustenie. Mohla by som začať hneď u Teba odpúšťaš mi???
Ľúbim Ťa pá /a nepíš, že nemáš čo, za celý život sa toho iste nazbieralo/
Chcem ísť do neba, nepáči sa mi predstava očistca.
Mam