nedeľa, decembra 02, 2007

ADVENT

Velmi sa tesim na Vianoce...vzdy...kazdy rok...a myslim, ze som uz preklenula panikarenie sa z priprav...tych navonok...skor sa panikarim z toho vnutra...

Vcera k nam " prisiel" anjelik. Miska skoro porazilo, bo som na nho usila budu. On pozeral rozpravku a ja som upratovala a vytahovala nejake vianocne zdobenie...Nas dreveny anjelik, ktoreho podstatnou ulohou minuly rok bolo ukazovat cisla, kolko dni ostava do Vianoc a tiez odniest Jeziskovi list s prianiami, cely rok odychoval na skrini. Som ho utrela a potichucky, opatrne som ho postavila von na chodbu, pred vchodove dvere. Zavrela som a isla do spalne, kde som zaklopala na skrinu. Michalko nesklamal a reagoval ako som predpokladala - vyskocil a siel otvorit....a ostal vyvaleny pozerat na anjelika. Ked som mu vysvetlovala, ze prisiel k nam od Jeziska, krpec maly sa nedal obalamutit a vravel "ved to je taka socha". Tak sme to pozmenili, ze nam ho priniesol Jezisko, aby sme vedeli, kolko dni este ostava, kym sa narodi maly Jezisko....to michalko pochopil, ale neustale sa mi kryl za chrbat, ze "keby nahodou..." Nevedel vsak pochopit, ako ta socha sama prisla...:-)))Strasne sme sa chlemtali na tom, aky bol vyvaleny...bol zlatusik...jaj, tento rok s nim bude este sranda...
foto by Michalko Letko
Tento rok sme anjelikovi pridali ulohu...kazdy den rano sa v jeho vrecku objavi nova postavicka alebo predmet do Betlehemu pod vianocny stromcek...Dnes nam ako prveho priniesol maleho anjela...Gabriela
foto by Michalko Letko
A dnes vecer som uz "videla", ze ma vo vrecku na rano prichystanu betlehemsku hviezdu...jaj...zas, bude vyvalenyyyyy....chichichi
A tak vsetkym prajem krasne upratovanie..ale v dusi...a obrovitansky pokoj do rodin...ziadnu paniku, ziadne nervy...a zideme sa snad na mojom predstaveni v sobotu 8.12.2007 o 16.00 na lamacskej fare...mozete zavolat aj znamych...a pripadne, keby ste ńiekto este vedeli, ze hlada niekto na mikulasa ci vianoce predstavenie...sme tu:-))))

1 komentár:

evas povedal(a)...

Som sa iba pousmiala nad vetou, že si prekonala panikárenie. To Ti teda gratulujem.
Neboj ešte budú aj bližšie Vianoce, tak začni predychávať teraz. Veľmi si i Ti želám, aby sa Ti to tento rok naozaj podarilo, lebo ako to ja vidím, chceš toho ešte požehnane stihnúť.
Začni s autogénnym tréningom. Nič sa nedeje, nemusíme mať presťahovanú izbu, nemusím robiť šalát a piecť však to kúpim hotové... nemusím zháňať darčeky, ani upratovať, nemusím vyrábať výzdoby, hrať divadielka, chodiť do obchodu, juchachá... Ježiško sa narodí a ja som v pohode, v pohode, v pohode...
Dieťatko, nech to tak tieto Vianoce naozaj je a nech Ti nič nepokazí radosť z Ježiša.
Budem sa modliť, lebo to určite budeš potrebovať. Cmuk Mam