streda, septembra 26, 2007

Uz sa to snad podari

Dnes ma prist ku nam sudny znalec zhodnotit ci toto smetiste (pre nedostatok vhodnejsich vyrazov nazyvane byt) ma aspon taku hodnotu aby sme marekovmu bratovi rucili nim na jednoizbak...Ja sa dekujem, bo po troch rokoch (pardon len dva a stvrt) byvania s cudzim chlapom v byte - tym nemyslim mareka - uz nemam chut stravit so svagrom hocijaky cas navyse, ak sa mozem z toho vyvliect....Marek sa k tomu postavil ako chlap, dokonca sa sam ponukol, ze si necha Michalka doma a ja mozem ist kam len chcem...Tak sa to crta na divoku rozluckovu party pre istu Lucku-Prdku, ktora sa rozhodla konecne prastit so sobodou....
Ako pisem tieto riadky, moje vrelemilovane dieta mi skuvinika do uska a stale tuzi nasledovat svoj svetly vzor - to ako mna - a uz 50x mi oznamuje, ze chce pisat...ked ho pustim k pocitacu, uvediem aj cislo, kolko krat mi ti musel oznamit, aby uspel...potom si to vezmem k srdcu a budem to aplikovat pri nakupoch...mozno mi daju aj nieco zadarmo:-)
Pracovne mam teraz toho dost, vyrabam veci z farieb na sklo, na detsku burzu, do toho mi volala Mirka zo stretka, ze na sobotu by rada ramik (ja vyzvy prijimam...no, co ked je to trochu natesno) a stale ma drzi slub, ze do konca mesiaca...ano tohoto....napisem prisprevok do casopisu Miriam...uvidim, ci sa mi to podari...pisat sa mi chce, len ma zatial ziadna muza nekopla, ze o com...budem informovat, ci sluby dodrziavam....

1 komentár:

evas povedal(a)...

Ach ako sa mi nepáči Tvoj namosúrený tón, až ťa vidím ako si zviazaná až poviazaná, chúdiatko, tak ťažko sa žije v hriešnom tele, už sa teším na tvoj slnečný chi chi chi čas, nuž ale nie je stále nedeľa. Je mi ľúto toto písať, ale uvidíš, že to je len z polovice o švagrovi, pretože takéto zlé nálady a časy budú aj vo vyprázdnenom byte. Teraz by si mi najradšej povedala niečo šťavnaté, alebo radšej ma vymazala. Aj tak ťa ľúbim, len som už veľa za tie moje roky prežila nuž viem čo viem, však aj ty budeš vedieť.
Želám ti pekný rozlúčkový večer, dúfam, že sa nenarobia priveľké šumy okolo našej rodiny, teda konkrétne mňa a nemocnice. Teraz rozmýšľam, že by som to mala radšej vymazať, keď si nechcem zamiesiť na na tvoj hnev. Aj tak sa mi zdá, že už ti idem riadne na nervy. Mali by sme si dať prestávku, aby si si trochu od mojich múdrych rečí oddýchla a zase mala radosť z kontaktu so mnou.
Mne už nejaké dni bliká kontrolka, že to preháňam. Cítim, že nie si celkom v pohode, ale keďže si roztomilé dieťa, ešte ideš na zotrvačnosť, bojím sa aby som to neprehnala a nestratila aj Teba. Je to blbé, že ja to skôr vnímam v hlave ako v citoch, tie mám tupé. Dúfam, že so sódou bicarbónou sa ti tieto riadky podaria stráviť.
Ľúbim ťa si šikovná a úžasná, však vieš čo si moja..... Pá Mam